poniedziałek, 24 sierpnia 2015

LIEBSTER AWARD

Zostałam nominowana do Liebster Award przez 

Emelia z blogu http://hp-around-the-world.blogspot.com/

Dziękuję za nominację.

 Przyznam się, że dość długi czas zastanawiałam się nad tym co zrobić. Oczywiście odpowiem na Twoje pytania ale nie będę chyba nominować nikogo innego. Moim głównym argumentem jest to, że co raz mniej osób pisze, dużo blogów, które pokochałam albo jest zawieszonych, albo już skończonych, bądź też nie biorą w tym udziału. Dlatego też taka moja decyzja

1. Gdzie chciałabyś spędzić wakacje swoich marzeń?
Wakacje, marzeń to nie jest jedno miejsce ale wiele miejsc na świecie np.: Włochy, Francja, Hiszpania, Grecja, Japonia, USA, Kanada itd. dla mnie ważne jest poznawania kultury i tym się kieruję, wybierając miejsce na wakacje. Więc idealnie, żeby było miejsce bogate kulturowo, do tego piękne krajobrazy, idealna pogoda i czas na relaks.

2. Jaki masz znak zodiaku?
Bliźnięta

3. Która grupa krwi?
AB+

4. Mając do wyboru, jaką śmiercią umrzesz, którą byś wybrała?
Szybką, nie chciałabym cierpieć i najlepiej we śnie

5. Wolisz zgubić się w lesie czy w górach?
Wolałabym się nigdzie nie zgubić, ale jeśli już to z zaradnym przystojniakiem, który mi umili ten czas i nie pozwoli, żebym miała atak paniki, wtedy nie ma znaczenia miejsce

6. Co sądzisz o homoseksualistach?
Są mi obojętni. Nie znam prywatnie żadnej takiej osoby, więc trudno mi powiedzieć jacy są. 

7. Czy kiedykolwiek myślałaś o wywołaniu ducha Krwawej Mary?
Nigdy nie myślałam o tym. To nie moja bajka.

8. Czy masz w pokoju jakieś rośliny?
Mam trzy białe storczyki.

9. Która pora roku jest dla ciebie najfajniejsza i dlaczego akurat ta?
Uwielbiam wiosnę i lato. Wszystko budzi się do życia, dojrzewa, są piękne róże i kwiaty i przede wszystkim świeże owoce i warzywa.

10. Co jest najnowocześniejszą rzeczą w twoim pokoju?
Mój pokój jest klasyczny więc oprócz laptopa i kindla nie ma żadnego innego sprzętu

11. Jakiego koloru paprykę jesz najczęściej?
czerwoną

pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz