poniedziałek, 10 listopada 2014

LIEBSTER AWARDS i inne

Na początku wielkie PRZEPROSINY
wybaczcie mi taką długą nieobecność, nawał pracy, do tego znów zepsuty komputer, niestety problem z odzyskaniem danych, więc jestem z niczym na dzień dzisiejszy. Ale działam, zaczęłam pisać miniaturkę świąteczną kilku rozdziałówą, następny rozdział również zaczęłam pisać, więc jest dobrze. Tak mi się wydaję
Rozdział dodam w niedzielę taki jest plan.


Zostałam nominowana do Liebster Awards przez Mildredred za co wielkie dzięki.

1. Pięć książek, które poleciłabyś jako warte uwagi (nie wliczając HP, bo to wie każdy:D) ?
Duma i Uprzedzenie (pewnie każdy powie, że to normalka, ale naprawdę ta książka zawsze będzie na czasie nie zależnie od tego jaki jest rok, również reszta książek J.A. jest ponadczasowa)
Władca Pierścieni (Tolkien jest geniuszem jeśli chodzi o wymyślenie świata fantazji i przedstawienie go w taki sposób, że każdy chciałby być elfem, hobbitem lub inną postacią)
książki Kathy Reichs (seria kryminałów na podstawie których został napisany serial BONES)
"Niebo Montany" Nory Roberts - trafiłam przypadkiem na film, potem książka i zakochałam się w tej pozycji
"Anioły i Demony" Don Brown geniusz sam w sobie
2. Plany na przyszłość?
Carpe Diem, jak na razie pracuje i w wolnej chwili czytam i piszę (kilka rzeczy równocześnie) i mam nadzieję, że do 30 roku życia coś wydam, choć czasu co raz mniej
3. Proszona kolacja z rodzinką Malfoy- jakby wyglądała?
Elegancko - suknie od projektantów, wykwintne jedzenie oraz cisza, lub bardzo mądra rozmowa, gdzie to Panowie poruszają tematy a kobiety siedzą i zastanawiają się kiedy będą mogły przejść do saloniku na filiżankę kawy i to bez panów
4. Co robisz, jak nic ci się nie chce?
idę spać, a tak na serio, to kładę się do łóżka i słucham muzyki, albo czytam
5. Co pokazałabyś jako argument, że mugole nie są zacofani i są zdolni coś wymyślić ciekawego?
komputer, albo tablet koniecznie z internetem 6. Śmieszna historia z Twojego życia?
jak byłam mała wpadłam na drzewo, przeprosiłam je i poszłam dalej
7. Gdzie chciałabyś pojechać?
wszędzie, kocham podróże i każdy nowy kraj to jest nowa przygoda
8. Gdybyś mogła zrobić jedną niemożliwą normalnie rzecz była możliwa- co by to było?
chyba czarowanie, jednak to jest coś super, albo jakieś inne moce, które by pomagały mi w codziennym życiu
9. Najdziwniejsza rzecz, która Ci się przydarzyła?
na tą chwilę nie jestem wstanie odpowiedzieć, nic mi nie przychodzi do głowy
10. Ile masz lat? :D
bliżej mi już do 30 niż do 20

Nominuję: 
Gisia
Clover
Madeline
Alexis Nott
Villemo

Wiem, że to mało osób, ale większość opowiadań, albo jest obecnie zawieszona, albo już się zakończyła, albo była tak dużo nominowana, że po co kolejny raz. Te osoby uważam, za godne mojego polecenia. Niestety nie mogę nominować osoby, która mnie nominowała a szkoda...

A o to i moje pytania:
1. Wolisz filmy czy książki?
2. Najlepsza wg Ciebie para oprócz Hermiony z Draco
3. Od kiedy trwa Twoja przygoda z blogiem? 
4 Dlaczego postanowiłaś sama zacząć pisać?
5. Czy uważasz, że świat magii byłby lepszy niż ten bez niej?
6. Co wg Ciebie jest magią?
7. Jakie miasto uważasz za najbardziej warte odwiedzenia? (Polska lub dalej na cały świat)
8. Co obecnie porabiasz? Praca, szkoła, uczelnia
9. Z czym wiążesz swoją przyszłość?
10. Jak widzisz siebie za 15 lat?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz