poniedziałek, 13 stycznia 2014

Witajcie,

pewnego dnia wpadłam na pewien pomysł i postanowiłam go przelać na papier. Czytałam mnóstwo opowiadań na temat Dramione przeważnie wszystkie były pokazane jak żyją w szkole i to jest główne miejsce akcji, ale i ile można czytać podobnych na ten temat? Dlatego moje opowiadanie będzie w głównie pokazane w mugolskim świecie, więc nie powinniście się dziwić, że np.: jest bardzo mało magii gdyż taki jest właśnie mój pomysł.

Nie jestem wielką fanką gadżetów, więc mam nadzieję, że nikt nie będzie miał za złe, że nie ma żadnych zdjęć, dziwnych dodatków. Wydaje mi się, że słowo jest ważniejsze niż otoczenie.

Pierwszy rozdział będzie dopiero za tydzień.

Mam nadzieję, że komuś się spodoba i będzie chętnie czytać.

pozdrawiam


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz